Vad bra att det går bra för dig

Jag vet att de va ett tag sen vi pratade. Kul att du är ren nu och att allting går bra för dig. Det är skönt att höra, men du är fortfarande lika självisk.
Visst du kan inte tänka på mig hela tiden, men du kan faktiskt fråga hur jag mår efter allt jag har gjort för dig. Jag har stått kvar vid din sida trots alla lögner. Nu tycker du att jag ska stötta dig mer, men har du tänkt på att jag kanske behövde dig?
Du sviker ett löfte och sen drar du iväg. Hör inte av dig på flera månader. Sen kommer du tillbaka och tror att allt ska bli bra? Tyvärr funkar inte det så.
Men du ska veta att jag är glad för din skull.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0