Torsdag

Blev en seg morgon, orkade inte riktigt gå upp så jag sket i smink och hår idag.
I skolan hände det inte så mycket. Mikkis höll i lektionen på idrotten. På HK hade vi egen lektion.. Fick sitta i Oasen och plugga.
På matten gick vi igenom nationella... Börjar bli mer nervöst när man får se hur proven ser ut. Muntliga är om en vecka... Hjälp?!

Dagens bästa är såklart min Adam som alltid lyser upp min tillvaro, finns ingen bättre vän än honom. BFFL! <3
Kul va också Amandas redovisning om varför hon bloggar :)
Glad blev jag av att höra att Rickard brukar läsa min blogg :) Sånt gör en glad, när man får höra att det finns några trogna läsare förutom min mamma ;)

Nu sitter jag och mamma vid varsin dator och bloggar. Vi väntar på att Mikaela ska komma hem så vi kan få äta. Pappa är och jobbar, har inte träffat honom sen i måndags... Men så är det när pappa jobbar skift.
Blir mer ordning imorrn :)


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Adam

Naaw, sötnöt :D

2008-03-06 @ 20:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0