Tisdag

Hann inte gå på matten idag, den är trots allt frivillig, fick skynda hem för att ta ut hundarna.
Ska snart åka till Täby med syster, möter upp mamma på tåget. Vi ska in och handla nåt fint till Lollo och äta middag innan vi ska traska och kolla på när Lollo dansar. Ska bli kul att kolla när någon annan dansar för en gångs skull. Va länge sen jag va och kolla på när någon annan uppträdde. Tror det va i höstas. :P

Dagen har vart bra, speciellt syslöjden. Våra diskutioner va bäst :)
Jag och Rebecca kom på att vi har vart kompisar i en massa år... Mer än 6 år :)
Jag satt och skickade sms med hennes pojkvän... Han blev nog lite förvirrad av att jag också hette Rebecca..
Tihi, :)

Nu tjatar mamma en massa om att jag ska skriva klart det här inlägget, tror inte hon har så mycket att göra på jobbet nu när alla har gått och hon väntar på oss. Så en shout out till min älskade mor ;)

Nu ska hundarna få mat och jag ska traska till bussen med min syster :)


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Mamma

Som vanligt när pappa jobbar sent så passar tjej-ligan att äta gott och göra något trevligt tillsammans. :-)
Vilket betyder att det inte är någon ordning på oss.
Kram
Mamma

2008-03-04 @ 17:08:41
URL: http://huggers.blogg.se
Postat av: mathi

tjohoo, täby, där bor jag jue :D

2008-03-04 @ 17:25:40
URL: http://thildastyle.tjejsajten.se
Postat av: Amanda

Gulledig då! :)

2008-03-05 @ 16:29:16
URL: http://scar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0