Söndag

I och med att mamma har börjat blogga så börjar hon tävla lite smått mot mig om vem som har flest komentarer och besökare, tyvär (för mammas skull) så leder jag ganska stort.
Fast det är lite kul att höra mammas små glädjerop när ytterligare en person har besökt bloggen.
Fast ni, mina trogna läsare, håller väl på mig?

Har inga direkt större planer på dagen. Skulle dra till gymet, men eftersom jag inte fick sova så mycket tar jag det imorn efter skolan. Vi har idrott i skolan. Då har jag redan allting med mig. Sitter och sjunger med till Salem al Fakirs "Good song", en låt som alltid får mig på bra humör.
Ska försöka baka något gott till familjen och ta en fika på eftermiddagen. Hoppas jag orkar.

Ser rätt grått ut ute, triist! Idag blir det en riktigt seg dag. Imorn är det back to school som gäller.
Hade stora planer på lovet, men bara 2 blev av. Det var shopping och fika med Karro och färgning av håret.
Trist att mina andra planer inte blev av, men men. Sånt är livet.

Mår lite bättre idag, fast jag inte har sovit så mycket. Känner mig bara starkare för varje dag som går. :P
Fast jag önskar självklart att allt löser sig.

Vad ska du göra idag?

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Malin

Jag ska sooova. Och äta (:

2008-03-02 @ 12:40:01
URL: http://thtah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0