Onsdag

Idag hade jag sovmorgon till kl 9.20, medans alla andra i kulturklasserna börjar 8. Ibland är det skönt att gå extra matte på tisdagar ;)
Dagens första lektion var bild, satt med Amanda och pratade om bloggar. Vilket är det ända vi snackar om ibland. Hon har klippt sig, skitfint! På bilden fick vi se våran klass och andra klassen reklamfilmer vi har gjort.
På musiken satt jag och gjorde ingenting eftersom våran lärare va så seg.
På lunchen satt vi och sjöng E de de här du kallar kärlek så fjortisarna glodde..
Efter lunch hade vi engelska och svenska, hände inte så mycket mer än att vi snackade snusk på svenskan... Vilket inte är ovanligt!
Sen hade jag kort EA innan jag gick på ett hemligt möte ;)

Sitter här nere i källaren med min katt som glor lite surt på mig. Lyssnar på musik och snackar med mamma på msn (Hon sitter på på mellanplanet och jag i källaren) det är bra jobbigt att gå upp och prata med varandra. ;)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Amanda

Det är snusk-ylvas fel, mohaha. ;)

2008-03-05 @ 18:55:42
URL: http://scar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0