Obscen

Första obscenmötet igår, sjukt kul!
Först fick blev det information och presentation. Sen blev det lekar.
Kul att se att så många ska söka, men ganska nervöst. Vill verkligen göra det här.
Men jag kommer ge 100% på alla möten och 1000% på audition!
Vi fick läxa också, analysera varför ett komediprogram/ en komedi/ en komker är rolig... Hmm, vad ska man ta? Björn Gustafsson? Scrubs? Hjälp?!
På måndag är det möte igen, men jag har teaterrep så jag kommer väl senare om jag hinner... Dom ska presentera alla ansvariga för olika områden...

Premiär 13 september!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Mingla

Mysig blogg du har ♥

2008-03-12 @ 08:54:51
URL: http://heymingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0