Melodifestivalen

Jag är så otroligt glad att Carola inte gick vidare! Visst är hon en bra artist, men hon har gått för långt. Nu tycker jag att hon har gjort tillräckligt och kommit med tillräckligt mycket dumma kommentarer. 
Tycker däremot lite synd om Andreas som inte gick vidare pga allas ogillande mot Carola, men han får skylla sig lite själv.
Blev förvånad över att Ola inte gick vidare, men Sibel va grymt bra! Nordman va jag också glad över att dom gick vidare. I sina kval var dom bäst. Väldigt typsik "Nordmanlåt" enligt mig. Ska bli spännande att se vem som vinner allt. Jag hoppas lite på att Amy vinner, har inte hört hennes låt. Men det skulle vara kul att ha en ung tjej som tävlade för oss. Annars skulle det vara kul om Perelli gick vidare, hon har tävlat i Eurovision song contest förut och folk i andra länder vet vem hon är.
Men om vi skickar BWO har vi störst chans att vinna, dom är stora utomlands och tillräckligt galna för att kamma hem alltihoppa!

Vad tycker du? Vem vill du ska vinna?

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Linnéa

haha, såg du carolas besvikna blick när hon inte gick vidare :D HAHA

2008-03-09 @ 12:21:01
URL: http://luckypeson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0