Hemma igen

Skönt att komma hem efter en trist dag i skolan. Ta av sig skorna som ger en skavsår och byta dom tajta jeansen mot ett par härliga mysbyxor från H&M's homewear.
Satte mig direkt vid datorn för att blogga lite... Jag har blivit ett bloggfreak!
Puss på min pappa som nyss ropade ner till mig att han har köpt hem en kanelbulle till mig! :D
Dåligt att ingen affär har cornetto citron.. Den har kommit tillbaka av en anledning och det är för att göra mig glad!

Skoldagen kan sammanfattas så här: Rektorn skulle ha samling så vi fick en halv fördjupning, fika på den sista halvtimmen av fördjupningen med Bodil och tjejsnack, snusk på spanskan och en ofokuserad klass på so.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0