Hat mot poliser

Nu måste jag faktiskt säga ifrån, såg en film på youtube och blir så arg.
Vad är det för fel med poliser? Dom gör bara sitt jobb. Precis som dina föräldrar.
Har ni tänkt på att poliser har också en familj... Att den familjen drabbas hårt när en polis blir mördad eller misshandlad. Dödas en polis drabbas inte bara dess familj och jobbarkompisar, alla poliser blir drabbade.
Jag, som är dotter till en polis, får en klump i magen så fort jag ser ordet polismördare på löpsedlarna.
Det kanske är svårt att förstå hur det känns hur det är att vara dotter till en polis. Jag träffar på människor som peakar mig för det och säger att alla poliser borde dödas.
Det dom här personerna säger till mig är att min pappa borde dödas för att han jobbar med att hjälpa folk.
Jag säger inte att era (Ni som säger sånna här saker) föräldrar borde dödas för att dom gör sitt jobb.

Vad ger er rätten att hata en människa för att den gör sitt jobb?

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: sofie

sv: tack desamma=)

2008-03-09 @ 17:23:25
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: Rebecca

fin text !

2008-03-09 @ 17:24:03
Postat av: Andreas Johansson

kanske för att svenska polisen i samband med fotbolls matcher gärna missbrukar sin makt och i och med det spöar
på oss grabbar som gör "vårat jobb" polisen har aldrig rätt att slå nån som ligger, finns inget som säger det, men vad gör dom? jo spöar på folk endå, och använder begräppet våld mot tjänsteman lite för ofta.
Tips: Hata alla fortsätt kravalla!!!

2008-03-10 @ 08:32:22
URL: http://johanss0n91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0