Halvdag :)

Bestämde mig för att ta ut mina 4 timmars kompledigt idag, eftersom jag ska jobba på eftermiddagen. Hundarna skulle inte få ha något sällskap på hela dagen, eftersom jag är en snäll matte tog jag lite ledigt för att mysa lite med dom. Va ute en liten kortis med dom nyss, tar en lite längre promenad innan jag åker till täby för att jobba.

Har inte gjort så mycket i skolan. Hade 2 lektioner... Haha, :)
Adde va skönast på matten idag:
Läraren: Vad betyder B?
Adde: Volym!

Lärare: Varför kan inte det vara 7,5?
Adde: För att.... Vad gör lådan där?
(Vi skulle räkna ut volymen på en låda)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: TUMADRE

Absolut, men varför inte köpa en frukt istället för godis ? :/

2008-03-20 @ 11:51:29
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0