God natt

Nej, nu blir det sovdags för mig. Ska vara på teatern kl 11 imorrn för att dansa i 6 timmar. Sånt är alltid roligt...

Fick veta idag(eller att det va säkert) att på lördag kommer min kära farfar och äter påskmiddag med oss. Ska bli kul eftersom det va ett tag sen jag träffade honom sist, på systers födelsedagsfirande tror jag. Vilket va i mitten av december... Ojj ojj, inte bra alls. Älskar ju min farfar, men han bor i Solna så det blir ganska krångligt att ta sig dit ofta. Och så är våran familj jääääätte dåliga på att hälsa på släkt. Våra kusiner och faster bor i Täby kyrkby som ligger ganska när och dom träffar vi bara vid födelsedagar.
Hoppas vi börjar umgås med dom mer, för jag har upptäckt att mina kusiner är asroliga. Fast vi stöter på varandra i Täby lite då och då :)

Här blev det en liten roman, tror det är för jag är så överdrivet trött. Ändå har jag inte gjort mycket idag.
Nej, nu ska jag stänga av här. Imorn blir det som sagt dans med teatern, ska försöka ta lite bilder och lägga upp imorrn. Måste bli bättre med att ta egna bilder!!!

Måste bara säga att jag är liite besviken på att jag fick så lite kommentarer idag, kommenterade trots allt väääldigt mycket idag... :/

God natt!!!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: evelina

natti natti =)
hoppas dagen har varit bra!

2008-03-20 @ 22:44:03
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Dennis

Vad roligt med dans. :) Hoppas att du får det trevligt och kul!

2008-03-20 @ 22:45:59
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0