God natt

Nej, jag passar på att säga god natt nu närr blogg.se funkar för en stund.
Tack för alla fina kommentarer jag fått idag, och jag hejar på er unga mammor! :o)
Kollar just nu på Grey's anatomy i källaren med mamma. Sen blir det slötittande på något som går efter innan jag somnar. Är väldigt trött redan nu...
Yes, bara imorrn kvar i skolan sen är det looooov! :D
Det ska bli skönt med lov, fast vi hade det för bara några veckor sen :)

Ja, ni vet vad jag har gjort idag. Kakan blev föresten jättegod.
Vad har du gjort idag?

God natt!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Rickard

god natt söt (:
jag ahr gjort en jätte bra träning idag, skriver om den imorn. Nästa evcka ska vi fika :D
puss och god natt

2008-03-19 @ 23:15:39
URL: http://rkarlsson.blogspot.com
Postat av: TUMADRE

Godnatt!

2008-03-19 @ 23:36:12
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0