God natt

Ska avsluta här innan jag och mamma ska lägga oss med godis och kolla Grey's anatomy! :)
Tänkte slänga in en Dagens lista.

Dagens humör: Från dåligt till bra 
Dagens mående: Lite halvont i halsen, fixade sig med strepsils 
Dagens borde: Gjort nåt vettigt 
Dagens frisyr: Halvslarvig hästsvans
Dagens klädsel: Jeans, linne, kofta 
Dagens planer: Grey's anatomy med mamma 
Dagens materiella vill ha: Shorts från H&M!
Dagens längtan: Nån att mysa med 
Dagens fundering: Ska jag köpa eller inte?  
Dagens beroende: iPod
Dagens tråkigaste: Brände mig, allt gick fel... 
Dagens roligaste: M's funderingar om bloggar. ;)  
Dagens middag: Schnitzlar
Dagens låt: Patrik Isaksson - Hos dig är jag underbar

Vad ska du göra resten av kvällen?

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: ida

aa men grey's är väl ganska bra ? hhihi ;)

2008-03-12 @ 20:54:49
URL: http://linnsegerjevlaesteter.blogg.se
Postat av: therese

tycker inte jag i alla fall !

2008-03-13 @ 17:57:42
URL: http://blogg.theresejansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0