God morgon...

Kanske inte ska säga god morgon, sov bara 3 timmar inatt...
Hade ett litet trevligt besök inatt :) Först låg vi och pratade till halv 5 innan vi bestämde oss för att nu måste vi verkligen sova. Så vaknade jag kl 7-7.30 av ett sms, som inte ens va till mig. Hmm, så fick jag inte somna om för vi skulle gå upp ett par timmar efter... Kunde ioförsig inte somna om :P
Aja, så såg min natt ut...

Tänkte gå och lägga mig igen, men det känns ganska onödigt. Blir väl en lite tupplur om ett tag...
Sen kommer ju farfar vid 5 tiden ikväll... Det ska bli kul, så kommer han säkert till min födelsedag också. Massa farfar nu :)

Vad ska du göra idag? :)


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jessica Anshagen

Jaha okej men 199 kr var ju helt överkomligt! :)

Detsamma, och glad påsk!

2008-03-22 @ 11:52:35
URL: http://www.jessi.se
Postat av: Ellinor S

Glad påsk på dig!! Känner igen det där med att vakna tidigt och inte kunna somna om, usch!

2008-03-22 @ 12:36:16
URL: http://estehlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0