God morgon

Ganska seg idag, men jag har hunnit göra allt jag ska på morgonen.
Skoldagen ser ut så här: Matte, språk, No, lunch, sjöldfrödjupning, eget arbete, matte. Slutar den underbara tiden halv 5... Blä!
En bra sak med dagen är att en av mina bästa vänner fyller år. Hela 15 år! Ett år efter oss andra ;)
Grattis Karro!
Och att hon fyller år betyder att jag fyller år om 12 dagar! :) Yeay!

När jag gick upp idag låg den snö, Ja snö!, på marken. Jag blir lite ledsen nu, våren ska komma nu! Jag vill ha ett härligt vårväder på min födelsedag.

Nu ska jag läsa diskutioner om vad som är smygreklam eller inte. Dom ända produkter jag lägger upp "reklam" för är sånna jag själv använder och vill tipsa er om. Får se vad som står.

Vad ska du göra idag?

Ha en bra dag!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Karro

Taaack :D

2008-03-18 @ 08:24:52
Postat av: Tu Madre

Vi vill ha vår, eller hur ? :)

2008-03-18 @ 09:34:12
URL: http://TUMADRE.BLOGG.SE
Postat av: Anonym

Tyvärr så träffade du ingen oskar på bussen idag:(

2008-03-18 @ 21:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0