God morgon

Vaknade för en timme sen... Fast jag låg och snoozade ett tag. Orkade inte sminka mig eller fixa håret. Tar det när jag kommer hem efter gymet istället.
Händer inte så mycket i skolan idag... Matte, slöjd, No, idrott, drama. Tror inte jag har fler lektioner idag. Slutar vid 3 sen går jag och tränar.
Ikväll är det först teaterrep (Första på veckor) och sen ska jag försöka hinna med att gå förbi obscen också.
Blir ganska full dag.
Tack för alla fina kommentarer igår :o)
Nu lyssnar jag på kent och kollar alla bloggar jag följer, den listan börjar bli fööör lång. Tar mig 20 minuter att kolla och läsa...

Vad ska du göra idag?

Ha en bra dag!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Mamma

Först ska jag försöka få alla program ominstallerade då alla har försvunnit. Det blir VÄLDIGT svårt att jobba annars. :-)
Sen ska det jobbas.
Puss

2008-03-17 @ 07:19:57
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: REBECCA

Godmorgon! :)

2008-03-17 @ 07:27:44
URL: http://rebeccaasv.blogg.se
Postat av: Oskar

Oskar bidrar med kent låtarna:)

2008-03-17 @ 17:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0