God morgon

Ioförsig har jag vart vaken är en massa timmar nu, men jag har inte orkat sätta mig här.
Sitter som vanligt och kollar allas bloggar. Läste nyss på Perez Hiltons blogg att Britney har en stalker. Stackars tjej, alltid händer det något omkring henne. Har inga större planer på dagen... Fixa lite saker jag måste fixa...
Ska fortsätta tänka på om jag ska beställa väskan eller inte... Just nu lutar det åt att jag beställer den, den är ju för söt!
Tack R för att du får mig på bra humör! :) Hoppas du får en bra dag på jobbet!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Mamma

Väskan??? Finns den kvar??
Vad hände??
Puss

2008-03-08 @ 14:29:42
URL: http://huggers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0