Dagen

Skulle till gymet idag, men eftersom jag kom hem så sent så hann jag inteåka och träna. Blir kondition imorn och sen på måndag kör jag armar. Jag måste verkligen ha någon att gyma med som pushar mig. Försöker övertala båda M och Ida. :)
Ida är den som nappar mest. :P

Jobbdagen då, den va kul om man bortser knarkaren som typ jagade oss. :P
Båda cheferna va jätte trevliga som vanligt och sa att vi kunde komma och jobba på lovet också om vi ville. Det tackar man inte nej till.
Det är så kul att dela ut flygblad för man får träffa söta små tanter och gubbar och kan flörta lite med killar. ;)
Och så träffar man alltid folk man känner! Träffade typ 10 st på bara några timmar.

Nu ska jag och mamma snart äta så jag ska upp och duka. Sen så är det dags att göra drinkar och mys till schlagern!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0