Dagen

Sådär, nu är jag hemkommen från skolan. ML ställde in matten på eftermiddagen för det va ingen som skulle komma. Så då passade jag på att göra matteprovet jag inte va med och gjorde. Det gick bra. Va mycket Tangens, Sinus och Cosinus med, men det tycker jag är ganska lätt så det ska nog inte vara någon större fara.
Annars har dagen flytit på bra. Roligaste lektionen va lätt slöjdfördjupningen med Linn och Karro. Tjernobylbarn va ett hett diskutionsämne :)

Nu är jag bara och vänder. Pappa är så söt och lagar mat åt mig innan alla andra eftersom jag ska till obscen om 2 timmar. Eller 1,5 är det nu.

Dagens outfit:
Little miss trouble - T-shirt, London
Kofta, Gina Tricot / Systers
Jeans, Gina Tricot
Högklackade stövlar, skopunkten (tror jag)

Hur har din dag varit?

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Tobias

svar: nej grillad kyckling är jag inte sugen på :D

2008-03-11 @ 17:07:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0