Begravning?

Det är dags för begravningen nu... Hmm, vet inte jag ska gå eller inte. Vill gå och säga hej då. Känns inte riktigt som jag kunde göra det. Jag tog mer hand om alla andra, vilket är en egenskap jag har på gott och ont.
Känns som att man kommer dit och stör, fast familjen har sagt att det är okej.
Ska diskutera med mamma mer om det. Ska prata med F om hon också ska dit. Personen har ändå vart ett stöd för mig i 3 år... Önskar jag kunde vrida tillbaka tiden för att få tacka henne för allt hon gjort för mig, tyvärr funkar inte det.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Mamma

Det svåra med begravningar är att alla är så väldigt ledsna. Det är så otroligt mycket smärta. Speciellt om man då inte har fått något riktigt avslut.
Puss

2008-03-12 @ 17:41:31
URL: http://huggers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0