Torsdag

Åh, ingen bra dag för mig hittills. Mådde lite halvdåligt imorse och så har bara småsaker inte gått bra så nu ringde jag företaget som gör våra skoltröjor för att se hur det går med dom, dom säger att dom skickade en korrektur till oss den 28 maj men vi har inte fått nån och om vi skulle fått den skulle vi fått tröjorna nu.
Korrekturen stämde ändå inte, så dom ska göra om den och skicka om den till mig så ska vi kanske åka och hämta dom så det går fortare.
Så går det när allt skickas i sista sekund eftersom halva klassen inte hade betalat när vi bad om det. Får bli att klassen möts på skolgården eller att dom får komma hit och hämta allt... Men nu måste jag ta hand om det här på mitt sommarlov... Och det känns som att alla bra klagar på att det tar tid och skit. Kul att man får de slängt i ansiktet när man är den enda som tar tag i det här och ser till att skoltröjorna kommer, har några gånger haft lust att avbeställa skiten för jag får bara hjälp från 1 i klassen. Den enda anledningen till varför jag tog tag i det här är för att jag ville ha en skoltröja.
Så en av mina lediga dagar kommer gå åt att kolla att allting stämmer.. Yeay...

Ja, behövde skriva av mig. Känns bättre nu...

Mr X kommer över efter jobbet och käkar middag och tar det lugnt. Imorrn är det bal... Städa ut mitt skåp idag också, lite sorgligt... Nu ska jag äta lunch :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: hockeyfrugan

okaj, härligt.

2008-06-11 @ 11:53:47
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0