Slapp eftermiddag

Efter en snabb lunch som blev en grönsakstaco så har jag legat och kollat på A shot at love och tagit ut mina hundar i regnet.
Fick den nya korrekturen från leverantören och allt stämde så förhoppningsvis åker vi och hämtar kläderna nästa vecka.
Har fått ett väldigt trevligt bemötande från personalen där och det blev ett kommunikationsfel som kan hända vem som helst. Är glad att vi beställde från dom för allt har gått snabbt (Om man bortser från mailet som försvann) och smärtfritt och på 10 minuter rättade hon till allt som var fel och det felet va ändå rätt stort att rätta till.

Känner mig mycket gladare nu när jag har fått i mig mat i magen, hade inte ätit så mycket frukost så jag var rätt grinig av mig. Är dock stressad som 17 inför balen imorgon, måste prata med A (min baldejt) om alla detaljer ikväll.


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: K

hahaha, jag får återkomma xD DL är den spelbesatta av oss ;) ^^

2008-06-11 @ 15:03:11
URL: http://flapjacks.blogg.se/
Postat av: Natta

nej verkligen inte. trodde aldrig att jag skulle bli så dåligt behandlad :/

2008-06-11 @ 16:10:39
URL: http://nathalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0