My favorites!

Nu har jag kidnappat tangentbordet hemma hos Amanda, kvällen är bara barnet och vi väntar på två hostmedicinpimplande, blekta-jeans-klädda borgarsvin till bilförare (För ovanlighetens skull citerar jag min käre vän Amanda).
Dom ska ta oss till den finare delen av den här hålan. Där blir det film och lite sömn (Eller så stannar vi uppe hela natten och pimplar den underbara drycken coca-cola).

Kvällen har bjudit på: Jag och grabsen (Dom som nämndes ovan) kom hit till Amanda och snackade lite skit innan dom drog vidare på skoj på annat håll. Jag och flickorna (ja, Mikaela får vi inte glömma) stannade kvar här med en två liters cola, även om det är jag som har druckit mest av den.
Då kommer ett sms till Amanda man inte vill ha, samma sms kommer till mig. En vän till oss har blivit nerslagen och har precis vaknat upp från att ha förlorat medvetandet. Jag, som känt denna lilla pojken i x antal år, får panik och ringer som en blådåre till hans mobil utan att få något svar. Till slut får vi svar och får prata med lilla vännen, eller lilla idioten kanske man ska kalla honom.
Den händelsen fick hela stämninge att hamna på botten av ett bottenlöst hål.

Sen kom ett sms från en av grabsen som jag nämn tidigare som frågade om vi skulle med och kolla film. Självklart svarade vi och nu är stämningen på topp igen.

Långt inlägg, jag vet. Men mina fingrar är on fire.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Men lilla gumman!

Vad har du för vänner egentligen. Ska alla slåss??

Och hostmedicin????? Kan ju vara vad som helst!!

Nu ska jag äta lunch och lugna min nerver.....vet ju inte ens var du är!

Jo, det vet jag och jag har inte ringt....hihihi

Puss på dig lillgurkan!



2008-06-21 @ 11:04:58
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: jonna

sv; ja, verkligen lyx du ! :D

2008-06-21 @ 12:52:42
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0