Lördagmorgon...

Eller eftermiddag är det ju, men efter att ha suttit uppe största delen av natten med 4 pojkar och försökt få på guitar hero är man lite trött. Planerna vi hade fick en helomvändning och flickorna kunde inte hänga med. Så det blev jag och 4 galna ynglingar.
Så idag försöker vi på nytt, grillning hemma hos mig. Om grabbarna sviker kör vi på 3 flickor och en monstergrill.
Nu ska jag fortsätta äta frukost och njuta av att jag har sovit bort halva dagen, men vad 17 det är lov!

Inlägget nedan är skrivet med ironi, ta det med en nypa salt!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: fucks

vaddå ynglingar?

2008-06-21 @ 15:01:48
Postat av: zlatan

jag (zlatan), falafelkungen, bastis och mr YAMAMOTO!

2008-06-22 @ 00:27:51
Postat av: Rebecca

Precis Zlatan! Trevligt som attan var de :)

Om man bortser från att vi inte fick sova för att nån spelade musik utanför rummet ;D

2008-06-22 @ 11:52:17
URL: http://palmquiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0