Lördag

Gårdagen var inte vad jag hade hoppats på. När jag stod och gjorde mig i ordning ringde Amanda och sa åt mig att komma till L vilket jag gjorda, där va stämningen allt annat än på topp så jag gick ner till Badholmen som jag egentligen skulle direkt till. På vägen till träffade jag E som va arg, men hon visade vägen till Badholmen eftersom jag inte hittar dit.
Där stötte jag på en massa fritidsledare jag känner så jag stod och snackade med dom istället eftersom alla där va fulla och odrägliga.
Kvart i 1 kommer Mr X och hämtade mig, hans syster och hennes kompis. Dom åkte hem till kompisen medans jag och Mr X åkte hem till honom. Där låg vi och snackade till 3 innan vi somnade.

Idag sov vi till 11 innan vi gick upp och åt frukost och käkade lunch med hans syrra innan hon drog till sin match :)
Så åkte jag hem och sov... Så nu sitter jag här och väntar på FOTBOLL!
Heja Sverige!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Pernilla

Sv: Japp :)

2008-06-14 @ 17:11:49
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0