Listigt!

I brist på annat så gör jag den här listan :)

Vad heter du:
Rebecca
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig:
Gabriella
Vart bor du:
Åkersberga
Ögonfärg:
Blå/gröna
Hårfärg: 
Brunt, fast färgen håller på att gå ut så det blir koppar
Civilstatus:
Singel
Vad använder du just nu för jacka:
Ingen
Vad använder du just nu för skor:
Ett par tygisar
Favoritfärg på kläder:
Vill ha mer färgglada kläder
Hur mycket köper du kläder för i månaden:
Olika, beror på hur mycket pengar jag har :)
Vad har du för jeansstorlek:
Vet inte, :P
Vad har du för tröjstorlek: 
32/xs

SENASTE PERSON SOM
Du sov i samma säng som:
Jonathan
Du pratade med:
Mamma
Du gick på bio med:
Skolan?! Men imorrn ska jag gå med T
Du kysste:
Micke
Du gick på stan med:
Kommer inte ihåg
Du kramade:
Troja
Du fick sms av: 
Amanda
Du ringde:
Mamma
Ringde dig:
Amanda
Skickade ett e-mail till dig: 
Skräppost

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" till någon och menat det:
Ja, :)
Sagt att du gillar någon och ljugit:
Nja, tror inte de
Sagt att du inte gillar någon och ljugit:
Nej
Gråtit över en pojke:
Japp
Stulit något:
Don't think so

SAKER
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
Nja
Är du ensam nu:
Ja...
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta:
Olika... :)
Vill du gifta dig:
Inte nu.
Vill du ha barn:
När jag är äldre...

ANDRA SAKER
Varit kär:
Japp...
Kör du bil:
Nej
Har du ett jobb:
Sommarjobb
Gillar du att ha folk omkring dig:
Ibland
Gillar du berg och dalbanor:
Njaa...
Favoritgodis:
Caramella is the shit ;D
Favoritchips: 
Har ingen speciell favorit 
Har du någon tatuering:
Nej.
Har du någon piercing:
Nej

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit:
Ja
Köpt någonting:
Ja
Varit sjuk:
Nej
Sjungit:
Jajjemänsan
Sagt jag älskar dig till någon:
Japp, :)
Träffat någon ny:
Ja
Saknat någon:
Ja, även om jag inte vill
Kramat någon:
Japp :)
Kysst någon:
Nej

SENASTE
Film du såg:
Medans du sov
Film du hyrde:
Kommer inte ihåg :P
Mat du åt:
Yoghurt och frukt
Låt du lyssnade på:
Take a bow - Rihanna

BRUKAR DU
Titta på dig själv i spegeln:
Japp :)
Gnälla:
Ja.. Hihi 
Skrika:
Nee, inte så mycket.
Sova: 
Ja :)
Ha ångest:
Det händer
Skada dig själv med flit: 
Nej nej!
Ta mediciner du inte borde ta:
Nej
Vilja dö:
Nej!
Drömma mardrömmar:
Det häner såklart
Ta droger:
Aldrig!
Försöka vara annorlunda:
Nej,
Klä dig i svart:
Ja, har oftast svart på mig
Gå till kyrkan:
Nej
Gå i skolan:
Nej, har lov :)
Ljuga:

Nej
Hata folk: 
Hat är ett sånt starkt ord
Lita på folk:
Japp, ibland kanske för mycket

VEM
saknar du: 
Nån jag inte borde sakna
vill du döda:
Ingen,
rörde dig sist: 
Hundarna
vill du slå: 
Idioter
kysste dig sist:
Micke
vill du kittla:
Finen och Anton<3
kramade du sist:
Troja
vill du prata med:
Nån trevlig
skrek du på sist:
Micke
vill du vara som:
Mig själv :D
sårade dig sist:
Guess...
vill du bli galet full med: . 

gjorde dig riktigt glad senast:
Pappa
är sötast på jorden:
Min familj och mina vänner. Och djuren såklart!

HAR DU
För många vänner:
Nej, vänner får man aldrig för många av
Förföljelsemani:
Nej
Tvångstankar:
Nej
Någon annan psykisk sjukdom:
Nej
Någon fysisk sjukdom:
Nja, ingen större grej
Någon skada:
Knäna.
Färgat håret: 
Japp
Brutit några ben:
Nepp
Några piercingar:
Nej
Egen dator:
Ja
Bra självförtroende:
Tillräckligt.
Kysst någon:
Ja
Haft sex:
-
Köpt kondomer:
Nej
Tagit nakenbilder: 
Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag:
Nej
Bjudit ut någon:
Nej.
Varit kär:
Jaaa..
Dumpat någon:
Snällt iaf :)
Stulit någonting:
Nej
Lämnat landet:
Ja.
Rymt hemifrån:
Nej
Tuttat eld på nått:
nepp
Gjort något olagligt:
Njaa, vet inte

HUR
Går du:
på fötterna , antar jag
Svarar du i telefonen:
"Rebecca" eller "Hej, det är Rebecca"
Fördriver du tiden:
Tv och dator
Mycket pengar har du:
Vet inte :P Jag överlever iaf
Tjänar du pengar:
Jobbar och får barnbidraget
Ofta bäddar du sängen:
Nästan dagligen
Ofta diskar du: 
När jag har stökat ner i köket
Ofta städar du:
Olika
Många stör du dig på:
Finns några som gör saker jag inte tycker om
Ofta träffar du din familj: 
Dagligen om inte pappa jobbar knasigt eller någon är borta


TROR DU
Att du kommer att bli något:
Jag kommer försöka
På rymdvarelser:
Nej
Att folk tycker om dig:
Några gör väl de, man kan inte vara älskad av alla
På ett liv efter detta:
Nej
Att fiskar kan tänka:
Ja, dom har en hjärna?!
Att du kommer leva länge:
Man kan inte påverka ödet

VÄLJ
Katt eller hund:
Båda
Vit eller svart:
Vit
Varmt eller kallt:
Varmt
Vatten eller land:
Land
Sex eller kyssar:
-
Telefon eller Internet:
internet
Musik eller tystnad:
Musik
Bok eller film:
Film
Leva eller dö:
Leva
Sommar eller vinter: 
Sommar
Kramar eller kyssar:
Kyssar
Choklad eller vanilj:
Choklad

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: <3

Haha, det fattar jag!! Okej, tack för hjälpen! Förresten, bra lista, kopierar den så kanske jag gör den snart =) <3

2008-06-25 @ 18:37:19
URL: http://ruletheworld.webblogg.se/
Postat av: Josiee

alltid skoj med listor:)

2008-06-25 @ 19:48:58
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Elin

Svar: höhö, jaså, vare hon....

2008-06-25 @ 20:06:27
URL: http://thereign.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar: cunt är fitta på engelska

2008-06-25 @ 20:27:44
URL: http://thereign.blogg.se/
Postat av: elin IGEN

Svar: Jo tack, det är bra. Lite smått irriterad bara. Själv? <3

2008-06-25 @ 20:47:45
URL: http://thereign.blogg.se/
Postat av: E

Svar: Lackar på?

Näe, jag har inte lust att yttra mig om det där folk kan se vad jag skriver :P

2008-06-25 @ 21:11:22
URL: http://thereign.blogg.se/
Postat av: <3

Vad händer ikväll?;) <3

2008-06-25 @ 21:48:34
URL: http://ruletheworld.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Vilken låååång lista ;) Så en fråga till dig på min blogg.. Behålla eller ej?



www.rebeccasblogg.se

2008-06-25 @ 21:58:27
Postat av: Jennifer

roligt med listor

2008-06-25 @ 22:01:59
URL: http://jennifer.blogg.se/
Postat av: frida

oj, mycket frågor! ha det fint! (:

2008-06-25 @ 22:28:25
URL: http://lekfullt.blogg.se/
Postat av: PerNilla

OK, fick du tag i det ex så du kunde prata med honom?

Ikväll så har vi vatt och käckat på stan och sen vatt hos killens föräldrar en runda...Kram

2008-06-25 @ 23:41:06
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Kattis

Jaha...intressant....

HIhihi

2008-06-26 @ 09:36:16
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hör att du är ute och jobbar, duktigt.

Själv börjar jag tänka på lunchen.

Puss fröken skrutt.

2008-06-26 @ 11:21:00
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: PerNilla

OK det var jue skönt att det löste sig =)

Jag ska snart iväg på arbetsintervju så man är lite nervös. Hittar du själv på med idag? Kram

2008-06-26 @ 13:30:11
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0