Kul kul!

Halloj, nu är jag hemma igen. Åkte till Mr X efter DLK, som var gryma! Lovely! Och ett plus va ju att jag och Amanda stod och snackade med skitsöta gitarristen efteråt :) 

Min kväll:
Jag kastar mig in i bilen ner till stationen där jag möter upp Amanda så åker vi in till t-centralen där vi möter upp ännu fler människor och hoppar på pendeln (På pendelstationen träffade vi T och hans kompis, kul! :) ) till Huddinge. Där blir det lite mat för mig innan DLK ställer sig på scenen, dom va grymma!
Efter spelningen drog vi oss hemåt igen och träffade på många bekanta på tåget.
Väl på stationen bestämde jag och Mr X att jag ska komma förbi och umgås lite då han har vänner över så snälla Amanda sitter och väntar med mig på bussen som jag tar till Skärgårdsstad och möter upp Mr X och två polare till honom.
Efter någon timme ute drar dom hem och vi lägger oss och sover...

Nu på morgonen kollade vi på Shrek 3 och käkade popcorn :)

Nu ska jag svara på kommentarer :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: L

Du har en duktig kompis då ;)

2008-06-08 @ 14:13:33
URL: http://fortunatefool.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

alltså jag kanske borde veta det här... men vilka är dlk? =)



kram

2008-06-08 @ 14:26:55
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0