Härliga Onsdag!

Jag har haft en av dom bästa mornarna på länge!
Eller det började inte så bra, drömde en mardröm (För mig är det en mardröm) om att jag hittade Mr X med en annan. Kröp upp i hans famn när jag vaknade ur drömmen och tydligen fattade han att jag hade haft en jobbig dröm så han kramade om mig, 15 minuter senare ringde väckarklockan och jag berättade om drömmen. Efter lite snack och morgonmys åkte han iväg på massage medans jag låg kvar hemma hos honom.
Höll mig på rummet själv i 1,5 timme eftersom hela hans familj va hemma och jag orkade inte vara social.
När han kom hem fick jag massa kramar och gos :)
Efter frukost spelade vi Guitar hero i 1 timme, kul som 17.
Sen låg vi och snackade innan han skulle till gymet och körde hem mig :)

Dagens planer är att bara ta det lugnt och kolla på fotboll ikväll.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: emmich

vilka vinner ikväll då?:)

sverige svergie!

2008-06-18 @ 14:19:13
URL: http://emmiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0