Utmaning!

Jag har blivit utmanad av mamma

Ni utmanade kan kopiera detta:

Varje utmanad börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utvalda ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna. (dessa)

Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn... Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit valda och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...

Sex egendomliga saker om mig:

¤ Jag älskar matte, men bara när det är lite svårare.
¤ Jag älskar soyamjölk med chokladsmak
¤ Jag älskar fortfarande att leka i klätterställningar och liknande (Varför tror ni jag hängde med till Lekis?)
¤ Jag är laktosallergisk
¤ Två vänner som står mig nära har/håller på med droger.
¤ Jag har kunnat HLR sen jag va typ 6 år gammal.

Kanske inte de mest intresanta sakerna, men det finns många som läser mig blogg som jag inte vill ska veta så pass mycket om mig.

Jag utmanar:

¤ Evelina
¤ Amanda
¤ Tu madre

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Pernilla

Hejhej!! Hur är det idag och vad har du hittat på med?? Kram.

2008-07-02 @ 18:57:34
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Baroclina

Så sant det där med matte. Man behöver lite utmaning för att det ska vara kul.

2008-07-05 @ 10:02:20
URL: http://baroclina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0