Lekstund

Jag tog ut Troja för att leka. Där träffade vi hennes stora kärlek, Jackie. En söt liten hane som är ettrig som få och dom kan underhålla varandra i timmar. Dock var Trojsan lite mer sugen på att leka med hennes boll som jag la ner i fickan.
Efter vi mötte dom gick vi ner mot kanalen, där träffade vi en trevlig ung man som konverserade med mig i en kvart innan hans buss kom. Så med orden "Vi hörs ikväll!" sprang han iväg och jag och hunden gick hemåt för en välbehövd middag.
Under dagen har jag bara sovit och solat. Härligt!

Kvällen vet jag inte vad som väntar, kanske vila upp mig eftersom min hosta kommer tillbaka. Kanske åka till Ljusterö och se Lillasyster spela eller kanske ta igen senaste veckan med min granne som åker bort igen imorrn.
Eller så sitter jag bara här hemma och nördar mig framför datan och hoppas på att en viss person också bestämmer sig för att spendera sin kväll framför datorn, vad som än händer så lovar jag att ni får veta!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Vad spännande! Undras vem det är?!

Kan ju vara vem som helst.

Eller så sover vi....äsch, du kollar ju på tv.

Puss

2008-07-19 @ 22:01:04
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0