Lättare sagt än gjort

Det är så lätt att säga att man bryr sig, men att verkligen göra det är svårare. Förstår inte varför du sitter och säger att du bryr dig när du inte ens gör de. Du hörde av dig första två dagarna, men nu bryr du dig inte alls.
Jag måste leva med det här, medans du kan engagera dig precis som du vill. Jag orkar inte att du ska bestämma själv när du vill vara en del av mitt liv. Det är jag som ska bestämma det, det är jag som är offret här. Allt du behöver leva med är skulkänslorna, vilket du inte verkar ha. Så vad har du för problem med det här?
Jag vet inte om jag ska gråta eller skrika åt dig. Helst av allt vill jag få det här ogjort!

© alla bilder och texter tillhör mig och får ej användas utan mitt tillstånd


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Angelica

Hoppas du haft en bra dag! :)

Kram.

2008-07-07 @ 21:17:43
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0