Jag vill inte!

Det är vid sådana här tillfällen jag bara vill lägga mig ner på marken och skrika "jag vill inte!", jag vill just nu i denna sekund vara 5 år gammal och slippa det här.
Men man måste ta ansvar för det man har gjort, tur att jag gör det...

Just nu vill jag bara ringa upp dig och berätta allt, men du kommer aldrig att förstå. Speciellt inte eftersom det har gått några veckor nu....


Jaja, frukost nästa. Sen den hemska läkaren, hoppas jag får en snäll. Maria heter hon tydligt, låter väldigt snällt iaf.

© alla bilder och texter tillhör mig och får ej användas utan mitt tillstånd!


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Amanda

Det kommer gå jättebra!

2008-07-03 @ 12:05:27
URL: http://scar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0