Inbrott?

Jag kom hem igår strax innan 12 efter en superduperkväll med Amanda Landfeldt.
Jag tog ut hundarna eftersom mamma bad mig coh då upptäckte jag att en mina grannanrs bil va öppen. Passagerardörren stod helt vidöppen och ingen var i närheten. Jag ringde till polisradion som i sin tur ringde ägaren.
När jag skulle kolla om bilen var stängd hade den heltplötsligt försvunnit. Jag gick förbi ägarens hus och eftersom dom var vakna så knackade jag på och frågade. Dom hade ställt in bilen och tackade så mycket för hjälpen.
Ja, har man föräldrar som mina så är det där en självklarhet.

Nu regnar det så jag ska ta och pyssla här hemma idag istället för att jobba. Men först: TV och frukost.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Ja, han får låta, fast vid 10-tiden på kvällen funkar också. Eller 9.

Nej, vi ska inte bete oss som vi vill att andra INTE ska bete sig.

2008-07-19 @ 11:16:10
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0