God morgon

Nu sitter jag här supervaken medans resten av kompaniet sover sött i min systers rum.
Igår åkte vi först hem till en av Queenie och Sarahs vänner innan vi gick ner till centrum med dom. Dom åkte till österskär medans vi stannade kvar i centrum. Efter 5 minuter ringer en av tjejerna och påminner Queenie att hon har lite av flickans saker så då får vi åka till Österskär, snälla Globen körde oss :)
Där var det fest och vi satt där en halvtimme innan vi bestämde oss för att åka hem, sen satt vi här hemma och snackade skit :)
Jag gick och la mig medans dom andra drog ut på andra äventyr.

Idag väntar eventuellt en liten golfrunda på vår äventyrsgolfbana och sen ska jag på Åkersberga revyns sommarfest!


Queenie, Syster och Sarah

© alla bilder och texter tillhör mig och får ej användas utan mitt tillstånd

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: jayne

Låter som en toppendag!!!

Jag ska slappa...baka... och försöka läsa en del.

Solen skiner så... det blir nog trädgården snart (innan solen försvinner).



Hjälpa... ja mina systrar är studie yrkesvägledare och socionom. Min pappa jobbade fackligt de sista åren, var en liten fackpamp inom transport som alltid stod på medlemmarnas sida. Min mamma skulle läsa till , ja vad heter det... apotekare (heter det icke)...

Men visst ligger dte i blodet. Vill man jobba för att tjäna pengar eller är människorna viktigare?

För mig är jobbet mer än pengar, måste ha ett syfte också.. säger inte nej til pengar sen...

Men som lärare blir man icke miljonär.

ha ha ha

2008-07-12 @ 10:40:49
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Elin ♥

Ha en toppenbra lördag! :D

2008-07-12 @ 10:47:18
URL: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig lördag!!

2008-07-12 @ 11:33:10
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0