Ändrade vanor

Idag började ett nytt försök till att vara mera nyttig. Ska börja träna och komma i form för sommaren.
Började dagen bra med en smoothie och sen har jag städat hela dagen :) Starkt jobbat av mig.
Fast middagen va kanske inte den bästa, pappas hemmagjorda pizza. Vem kan säga nej till den?

Ikväll blir det en slapp kväll ser det ut som. Sjukhuset, Kustbevakarna och Private practice. Ser fram emot premiären av Private practice, ska bli spännande och se om den är så bra som tidningarna skriver.

Nej, nu börjar sjukhuset. Och ja, jag vet att jag har samma smak på tv-program som en 60-åring. Jag och mamma kom på att jag är en 60-åring i en 16-årings kropp. Haha, nej då. Inte helt :)

Ha en trevlig kväll alla :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0