Söndag

Ja må hon leva... Min syster fyller 19 idag! Vi grattade henne kl 12 i natt innan vi gick och la oss och nu på morgonen sjöng vi för henne och så fick hon sin present. En bärbar dator. Nu har mamma handlat saker till tårta så vi ska fixa det :)

Har pratat med pappa idag och nu är det tisdag som han kommer få åka hem. Jag har kollat på nyheterna och i morse va den värsta branden hittills. 6 bilar som brann.
Jag är lite besviken på att dom sa 1 natt och har bara ökat, men det är ju inte polisens fel. Jag är nöjd så länge han är hemma på julafton.

Jag har tagit bort skenan nu! :) Ska ju till läkaren imorrn så då skulle jag ändå ta bort den så nu kan jag få träfa lite och duscha utan en stor svart sopsäck.

Dags att handla och göra tårta!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jen

Ja rosengård verkar inte så kul just. Kul med kalas för er. Hm lycka till hos doktor. Jag ska dig dan före nyårsafton och ta bort min skena. Var 17 ligger Runö? Kram

2008-12-21 @ 18:33:06
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0