Ingen operation

Som rubriken säger så blev det ingen operation, för många akutare fall.
Jag rasade igår så pappa och jag åkte till danderyd på order från en sjuksyster. Jag hamnade direkt i en säng och där låg jag i 4 timmar innan läkaren kom, det va en psykpatient som behövde maaassa människor för att få en spruta, Poliser, väktare, vårdare.. you name it.
Men när jag väl fick träffa läkaren gick allt fort. Han gjorde allt för att lindra smärtan tills jag får operationstid. En gipsskena för att stebilisera och ännu mer värktabletter. Så på måndag ska jag till sophiahemmet för en andra åsikt (För jag har ju inte varit hos 5 andra läkare?!) så får vi hoppas att jag opereras snart för det här håller inte längre.

Jag har köpt alla julklappar nu! Med hjälp från mina föräldrar såklart, men jag kan ju inte fixa det själv så. Fast Totte har vi bara köpt en liten sak till, man kanske ska hitta nåt mer...


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jen

Oj oj,, ne handikappad är man, ska se om mor vill köra mig idag och köpa lite julgrejs, man kan ju inte bära liksom. Kram

2008-12-18 @ 08:35:31
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0