God morgon

Hoppas ni har sovit gott. Det har inte jag gjort. Vaknade först kl 1 och trodde att kl va 8-9 så jag satte på tv sen kom jag på att det va inte rätt program på tv.
Så somnade jag om, så vaknade jag igen vid 2- halv 3 av att pappa pratade i telefon. Jag fick för mig att det va danderyd som sa attjag skulle opereras idag (Önsketänkande i guess) men det va från pappas jobb. Dom ville att han skulle åka till Malmö idag kl 8 pga upploppet där om mosken.
Så där försvann våran dag tillsammans och jag sitter fast hemma själv. Mamma kommer hem så fort hon kan.

Nu ska jag lägga mig och kolla top model :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Annica

Hej vännen!

Skickar äver en massa styrkekramar.

Och ett par julkramar med!

KRAM!!!!

2008-12-19 @ 12:32:23
URL: http://anja72.blogg.se/
Postat av: Josiee

gulllllllleee:) tappade bort din blogg men här e jag igen:)puss

2008-12-20 @ 11:43:35
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0