Händelserik natt

Strax efter att jag hade skrivit inlägget nedan hände det grejjor! Jenny är i 26 veckan och började få riktigt ont i magen. Under promenaden till lägenheten hade hon sagt att det kändes som att bebisen tryckte ner och så hade hon ont i magen, så efter ett samtal med en ambulansförare va det bara att åka in till Danderyds sjukhus.
Där blev det undersökningar och jag fick se en liten flicka som fanns i magen. Allt va bra, bara mycket sammandragningar. Men vi fick åka hem, mamma kom och hämtade oss runt 3 på morgonen.

Nu ska Jenny få skriva i sin blogg! Puss på er!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Elin ♥

Oj då, vilken tur att det gick bra :)

2008-08-24 @ 12:02:01
URL: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: Kattis

Jag är en snäll mamma!

Hon var halv 3 när jag åkte och hämtade er.

Puss

2008-08-24 @ 15:25:57
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0