Good morning sunshine

Inte för att vi har nå solsken nu.

Jag har precis avslutat ett samtal med våran leverantör för klasströjorna som har haft semester fram tills nu, imorrn ska jag åka till dom och trycka byxorna som saknade tryck. Det här är sista gången jag gör nåt sånt här, har inte fått nån hjälp och det är fortfarande vissa som inte har hämtat sina tröjor. Jag har lust att slänga ut kartongen som står i mitt vardagsrum snart och struntar i vad som ligger där. Men det kommer jag självklart inte göra..

Jag hoppas Jenny mår bättre i magen snart så hon kan komma hit! Vi ska ju för 17 på en öppning av en affär idag. Blää om hon inte kan följa med. :/

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0