God morgon

Om 2 timmar ska jag på ett möte och sen så ska jag över till Hanna, om inte syster har tid att klippa mig dvs. Nu när hon jobbar har hon inte alltid tid att klippa mig och just nu är jag i desperat behov av det. Hör att hon är vaken så jag ska in dit och kolla.
Igår la jag mig tidigt, fast jag mådde otroligt illa... Men men, sånt är livet. Idag hoppas jag att H har tid att prata, vi har inte pratat sen i söndags och då va det typ 2 ord. Innan de va det väl fredagnatt som vi verkligen pratade. God damn, :P

Nu mumlar jag bara, jag ska göra vettigare saker som att leta reda på min försvunna far!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0