Ge mig sömn

Just nu vill jag bara lägga mig och sova, skita i middag och allt och bara sova.
Igår va det första danslektionen, helt underbart! Jag är sååå nöjd med min lärare och grupp. Fast man är ju lite trött efter ett hårt pass, har inte dansat på 9 månader nu.
Och idag har jag världens träningsvärk. Och på de har jag stått i köket hela dan', ingen vila förns vid 1-tiden... Jag älskar det fast jag klagar lite :) Imorrn är det camp som gäller, försvinner 11 på morgonen och kommer hem på fredag eftermiddag :)

Nu ska jag äta lite sen lägger jag upp bilder på mina nya danskläder som fyndades igår :)


Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Elin - beställ design av mig

Vad kul att det kändes bra att dansa igen :)

2008-08-27 @ 17:29:14
URL: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: Kattis

Japp, du struntade i middagen....men bara för du var pigg nog att åka till lilla herrn.

Hmmfff.

2008-08-27 @ 19:05:53
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0