2 månader...

Jaha, det känns bättre än vad jag har förväntat mig. Men jag kan fortfarande inte släppa vad som har hänt, klart jag inte kan när jag fortfarande har ont. Mitt liv kommer aldrig vara var det var för 2 månader sen. Tack så mycket för det.
Och vad gör du? Du fortsätter som om det här aldrig har hänt. Säger att du inte orkar, tror du jag orkar. Nej, men du tvingar mig till det. Och ja, jag skyller allt på dig. För du lyssnade inte på mig, du förnedrade mig och nu kan du inte vara en man och erkänna att du har gjort fel.

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Jenny

sluta suktas, det är inte snällt !! :O :) (a) haha :)

Ska icke göra de ;) säger alltid så.. :)

Så mkt hatar jag inte mitt hår, att jag skulle snagga av de ;)



Du är stark, kämpa på bara ! :) Du har folk som ställer upp för dig :)

2008-08-01 @ 21:12:24
URL: http://itsallornothing.blogg.se/
Postat av: Jonna

en väldigt god vän:)

2008-08-01 @ 21:21:06
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0