Trötter

Idag är jag riktigt trött av mig. Jag och M vaknade kl 7 och sov lite ytterligare en timme innan vi satte på tv, när vi senare på dagen gömde oss från skuggan... och städdagen så somnade jag till och sov en liten stund. Vaknade av att M fick ett sms och hans sms-signal är inte härlig. Nån ljudkoll dom gjorde i lumpen så det är en massa ljud.
Sen när M hade åkt sov jag ytterligare nån timme, och jag är nu fortfarande trött!

Snart är det middag som min käre pappa har gjort, han ska jobba natt så han gjorde mat, stoppade in den i ugnen och la sig för att sova. Så nu sitter jag i köket och vaktar middagen.

Om några timmar kommer min käre mor hem som jag har saknat massor! Är nyfiken på att se och höra om saker hon gjort. :)

Nu piper ugnen att maten är klar!

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Och hon är hemma, den kära modern. ;-)
Puss

2008-04-26 @ 22:36:25
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Jen

haft en bra lördag då? :)

2008-04-26 @ 22:53:01
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0