Robert Gustafsson goes Björn Gustafsson

Sitter just nu och kollar på Parlamentet, ska se när Robert Gustafsson ska härma Björn Gustafsson innan jag sätter på nåt kul att kolla på datorn. Har Ms externa hårddisk här så jag kan titta på hans filmer och Family guy!

Nu ska jag lägga mig med mina chips och min läsk och kolla på tv och låta John Blund ta mig till drömmarnas land. Men min goda natts sömn kommer avbrytas av att M kommer hit. Fast jag sover bättre med honom så det är kul att han kommer hit.

God natt!
Rebecca

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: Kattis

Godmorgon lilla skrutta.
Hoppas du sovit och att de vr tysta när de kom hem.
Jag sov som en stock.
Puss

2008-04-28 @ 06:21:11
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: MATILDA

HAHA parlamentet igår va så kul :D

2008-04-28 @ 08:38:05
URL: http://matildahammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0