Övernattning

Okej, jag är lite nervös. Ska sova hos M för första gången inatt.... Eller nervös är väl inte rätt ord, men det känns lite konstigt. Vi har bara sovit här hittills. Så nu ska jag packa lite saker som jag behöver, M har ju turen att bara behöva en tandborste som han har här... :P
Jaja, lite onödig fakta kände jag nu. Jag ska kolla lite film och så nu på kvällen innan M hämtar upp mig, han ska iväg på annat. Nu låter det säkert supertrist för mig att bara ligga hemma och vänta, men eftersom jag är ganska förkyld (Han är också de) så ska det bara bli skönt :)

Nu ska jag ta och göra lite vettigare saker
Vad ska du gör ikväll?

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!

Postat av: joss

OROA MIG FÖRE DI !!! : @@@ ^^ X D

2008-04-09 @ 21:00:05
URL: http://sundkviist.blogg.se
Postat av: evelina

tack söta du =)!

lycka till med övernattningen =)

kram

2008-04-09 @ 22:18:56
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0