Juldagen

Vet att jag är seg på att blogga, men jag hinner inte eller så orkar jag helt enkelt inte... Men nu tänkte jag berätta om vad som hände på Juldagen...

Allt börjar med ett sms till Kir... Sen så blev man inbjuden till honom innan dom (massa människor) skulle till Tommys... Så jag började göra mig i ordning och så... Sen började jag sakta gå mot nårrgårdsvägen (och ingen fattar hur jag orkar gå dit)
Då öppnar Kir... Haha... såklart :P
Jag va den första som kom... sen efter att Kir hade tagit en cigg på balkongen kom Danne och Barre (tror jag han heter) sen efter ett litet tag kom Matilda (Tack och lov!) Och de va då de roliga började..
Fast nu kan jag inte berätta allt som hände... :P
Men kul va de ;D
Äh, orkar inte berätta mera nu :)

Kommentarer




Reklam, spam och kränkande kommentarer godkänns inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0